سرمایه گذاری برای تولید
چهارشنبه ،21 خرداد 1404
معاونت آب و خاک کشاورزی

شرح وظایف اداره امور اداری و مالی

 

  امور مالی :

-          صدور درخواست وجه از ذیحسابی از محل اعتبارات هزینه ای و تملک دارائی های سرمایه ای

-          تامین اعتبار حواله های صادره از سوی مقامات مجاز به منظور اختصاص دادن قسمتی از اعتبار برای هزینه معین

-          صدور سندهای هزینه و تطبیق آن با موافقتنامه و ضوابط و مقررات، صدور حواله الکترونیک و تائید آن ، تهیه صورت مغایرت بانکی

-          در اختیار قراردادن تنخواه گردان به کارپردازان با تائید مقامات مجاز برای انجام برخی هزینه ها و پیگیری های لازم جهت واریز آن

-          اعمال نظارت مالی و انطباق دریافت ها و پرداخت ها با قوانین و مقررات جاری کشور

-          تهیه و تنظیم و ارسال تغییرات در وام ها و تسهیلات دریافتی کارکنان شاغل ، بازنشسته و موظفین

-          نگهداری و تنظیم اسناد و انتقال اسناد هزینه به ذیحسابی برای تسویه و دریافت وام اعلام وصول

-          پیشنهاد امین اموال به ذیحساب وزارتخانه و نظارت بر انجام وظایف او

-           نگهداری حساب اموال معاونت ، ثبت و کنترل آن و نظارت بر اموال موجود در معاونت ، پلاک کوبی اموال

-          شرکت در جلسات و کمیسیون ها و اظهار نظر و ایجاد هماهنگی در سطوح مختلف

-          دریافت موافقت نامه اعتبارات هزینه و تملک دارائی سرمایه ای و کنترل آن

-          اجرای کلیه امور مالی و مراقبت در رعایت مقررات اداری و مالی

-          انجام امور ارجاعی از سوی معاونت

 

 

امور اداری :

-        بررسی و پیگیری  امور پرسنلی مربوط به کارکنان از قبیل : اجرای مقررات ساعات کار و  نظارت بر امور حضور و غیاب کارکنان 

-        ثبت  مرخصی ها و ماموریت های اداری همکاران 

-        صدور گواهی مختلف برای تصدیق اشتغال افراد  و پی گیری معرفی نامه ها و ضمانت نامه های بانکی از ستاد وزارت  

-        بررسی و پی گیری امور پرسنلی همکاران معاونت از قبیل :  تبدیل وضعیت  ؛  ترفیعات حقوقی (ارتقاء طبقه ، رتبه) ؛  شغلی ( انتصابات ) افزایش های  شغلی و فوق العاده های متعلقه آن  ؛ انتقال و ماموریت  ؛ مرخصی بدون حقوق ؛ بازخریدی ؛ بازنشستگی و فوت 

-        تشکیل و نگهداری پرونده های پرسنلی

-         انجام امور مربوط به ارزیابی همکاران و ثبت نمرات ارزیابی در سیستم

-        بررسی و پی گیری سوابق پرسنلی و انجام مکاتبات لازم

-        بررسی و پی گیری خلاء های سوابق همکاران

-        تهیه و به روز رسانی بانک اطلاعاتی نیروی انسانی

-        جمع آوری اطلاعات، جمع بندی و تدوین تشکیلات سازمانی

-        نظارت و پی گیری  در تطبیق پست های سازمانی مصوب معاونت با احکام صادره  و به روز بودن آمار پست های با تصدی و بلا تصدی

-        شرکت در جلسات و کمیسیون ها و کمیته های مختلف اداری و تهیه  گزارشهای مربوطه و ارائه آن به مقامات ذیصلاح

-        ارائه گزارش کارکرد ماهانه همکاران به اداره کل امور اداری

-        پاسخگوئی به مکاتبات اداری

-        پاسخگویی و راهنمائی کارکنان و مراجعین در امور مختلف فعالیتهای اداری و کارگزینی

 

دبیرخانه :  

انجام کلیه امور دبیرخانه شامل :

-          ثبت و  شماره گذاری کلیه نامه های وارده و صادره 

-          تفکیک نامه ها، گزارشها و مکاتبات و توزیع و ارسال آنها به واحدها و مراجع ذیربط

-          ارسال و دریافت نامه ها از طریق سیستم اتوماسیون

-          ارسال و دریافت نامه ها از طریق فکس

-          ارسال و دریافت نامه ها از طریق ایمیل

-          ارسال و دریافت نامه های دیگر وزارتخانه ها و مجلس از طریق شبکه پیام دولت

-          ارسال و دریافت نامه های محرمانه بصورت فیزیکی

-          ارسال و مراسلات پستی

-          تایپ نامه ها و گزارشات واصله

-          بایگانی فیزیک نامه ها در زونکن های مربوطه

 

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب